SOCIAL MEDIA AJUTĂ SAU ÎNCURCĂ?
Până acum 5-6 ani, oamenii încă mai erau sceptici privind relevanţa reţelelor de socializare în vieţile noastre. Însă reţelele Social Media au explodat, iar odată cu asta au devenit parte integrantă din viaţa noastră. Chiar dacă nu toţi o conştientizăm.
În ziua de azi, în momentul în care o persoană vrea să afle mai multe despre o firmă, se interesează la prieteni sau cunoştinţe, iar ulterior o caută pe Google sau… pe Facebook. ?
Societatea a evoluat într-un ritm rapid în ultimii ani şi probabil acest ritm doar va accelera cu timpul, datorită apariţiei IoT (Internet of Things) şi AI (Inteligenţa Artificială), lucruri care se vor dovedi mai puternice ca impact chiar şi decât revoluţia industrială.
În momentul în care firma, brandul sau compania nu există pe Facebook, apare nesiguranţa publicului. “Ce fel de firmă e asta, din moment ce nu s-au ostenit nici măcar să-şi creeze o pagină de Facebook?”
PERSONALITATEA
Partea frumoasă a unui cont de Facebook Business, de exemplu, este că te poate ajuta să creezi o personalitate unică care descrie practic, afacerea ta, prin felul în care aceasta comunică cu clienţii sau fanii în Social Media. În plus, aici nu se impune limbajul corporatist strict sau eticheta unui business sobru. Mai precis, brand-ul devine uman, iar asta face mult mai uşoară comunicarea cu clienţii sau loializarea acestora. În plus, o prezenţă în Social Media, susţinută de o strategie bună, te poate ajuta să-ţi poziţionezi compania mai bine în rezultatele căutării pe Google.
RENTABILITATEA
Rentabilitatea este un alt capitol frumos din sfera Social Media. Costurile unui serviciu de Social Media, cu tot cu bugetul implicit de cheltuială, sunt mai mici faţă de alte metode de promovare. Spre exemplu, este deja dovedit că oamenii au dezvoltat o imunitate la ecranele digitale amplasate în locuri publice. Au fost un fenomen, când au apărut, însă cu timpul oamenii au înţeles că acolo li se vinde ceva. Sau se incearcă. Însă nimeni nu vrea să i se vândă ceva. Toţi ne dorim să cumpărăm din proprie iniţiativă, când considerăm noi că e momentul potrivit.
În plus, Facebook are parametri de targetare foarte specifici (vârstă, gen, interese, statut marital, etc), ceea ce te poate ajuta să-ţi direcţionezi reclamele strict către persoanele care ar putea prezenta interes faţă de produsul sau serviciul tău. În cazul ecranelor digitale, de exemplu, nu ai nici o variantă de a selecta persoanele care vor vedea reclama.
CUSTOMER CARE
Clienţii activi pe Facebook pot comunica direct cu voi şi pot primi rapid un răspuns.
Impactul asupra unei companii prezente pe Facebook poate fi uriaş. Peste 70% dintre utilizatorii care sunt mulţumiţi de interacţiunea pe Facebook cu un brand, confirmă asta. Ei sunt mai predispuşi să recomande firma ta şi altor persoane. Per total, Facebook înseamnă posibilitatea de a te situa deasupra competiţiei, prin conectarea cu posibilii tăi clienţi, într-un mod profesionist şi autentic.
Deja nu se mai pune întrebarea dacă ar trebui ca firma ta să fie prezentă pe Facebook. Ci mai degrabă cum ar putea ea să devină mai atractivă şi să ofere o interacţiune plăcută şi memorabilă potenţialilor clienţi?
Oamenii caută pe Facebook, chiar în acest moment, firme ca a ta.
Eşti prezent? Eşti sigur că le oferi cea mai plăcută experienţă? Sau îi va atrage competiţia? Nu este nici o problemă dacă nu ai mai făcut asta niciodată sau dacă nu ştii cu ce se mănâncă. De asta am lucrat la dezvoltarea pachetelor de Administrare Social Media. Ca să te putem ajuta să le oferi clienţilor tăi experienţe memorabile, iar astfel să-ţi poţi creşte afacerea la un nivel superior competiţiei.