CE SPUNE CARTEA TA DE VIZITĂ?
Sincer, cartea de vizită te reprezintă.
Ea va spune multe despre tine, chiar dacă interlocutorul tău te cunoaște deja sau nu. Dacă vrei cu adevărat să inspiri încredere și profesionalism, atunci ar fi bine să acorzi o importanță sporită cărților tale de vizită. Cărțile de vizită influențează impresia unui potențial partener de afaceri.
Ce înseamnă asta?
Că trebuie să fii atent în primul rând la calitatea cărții de vizită, dar și la estetica acesteia, la felul în care arată.
Cum faci asta?
În primul rând, nu lăsa crearea cărților de vizită pe mâna oricui. Apelează la o firmă care știe ce face. Pentru a crea un design adaptat afacerii
tale, e nevoie să studiem puțin domeniul tău de activitate. Unui avocat, de exemplu, i se pretează un anumit tip de design pentru cărțile sale
de vizită. Același tip de design folosit la cartea de vizită a unui muzician, ar strica orice impresie despre acesta.
E vorba de identitatea vizuală. A companiei sau a ta. Cărțile de vizită trebuie să fie create într-o armonie perfectă cu aceasta.
Cu siguranță că înainte de a crea cărți de vizită, ai multe altele mai importante de pus la punct, începând cu partea de branding și continuând cu naming și logo. Dar și astea sunt în legătură directă cu identitatea vizuală. Însă partea frumoasă este că te putem ajuta și aici, în cazul în care le-ai neglijat până acum. Doar că este imperativ necesar să înțelegi importanța acestora. Faptul că până acum “a mers și fără” nu înseamnă că va merge la fel și de acum încolo. Nu înseamnă că ai tăi clienți au neapărat o părere bună despre tine. Poate pur și simplu nu au găsit pe altcineva până acum. Gândește-te la asta.
Lumea e într-o continuă schimbare.
Într-o continuă evoluție. Clienții devin din ce în ce mai conștienți, iar asta îi face mai selectivi, mai pretențioși. Și pe bună dreptate, având în vedere cum sunt tratați în multe locuri. Fii expresiv; prin cărțile tale de vizită vei transmite clienților exact ceea ce ești.
În ciuda evoluției tehnologice, cartea de vizită încă este un element indispensabil în afaceri. O poți oferi la începutul unei întâlniri sau la sfârșitul acesteia. Însă ai grijă să ai datele actualizate. Și sub nici o formă să nu oferi cărți de vizită îndoite, murdare sau pe care ai scris cu pixul. E exact același lucru despre care vorbeam mai sus:
Cum vrei să fii perceput?