DESPRE LOGO ŞI LOGO DESIGN
Pentru început, hai sa încercăm să definim un logo: Acesta reprezintă un semn sau un ansamblu de semne grafice, cifre sau litere, care devin marca unui produs, a unei firme, organizații, eveniment sau chiar a unei persoane.
Foarte mulți antreprenori au impresia că un logo pentru afacerea lor este un element lipsit de importanță și că un produs sau un serviciu de calitate se va vinde singur. Drept urmare ajung să înceapă afacerea fără să aibă un logo. În vreme ce afirmația de mai sus este parțial adevărată, ea vine cu anumite limitări. Într-adevăr, un produs sau un serviciu bun îți va aduce recomandări din partea clienților. Însă pentru a avea recomandări, ai nevoie, totuși, de primii clienți. Nu logo-ul este cel care te ajută în mod direct să ai parte de primii clienți, însă cu siguranță este unul dintre factorii care pot încurca acest proces.
Dacă ai skill-uri bune de persuasiune și consideri că e ușor să convingi un necunoscut că produsul sau serviciul tău îi va satisface nevoia, atunci textul ăsta nu e pentru tine, ești over qualified. ?
Dacă nu ești încă un maestru al persuasiunii
Ar trebui să începi prin a te gândi ce-ți dorești pe termen lung de la afacerea ta.
Odată ce firma a fost percepută ca una mediocră, e greu să mai ieși din sfera asta. În plus, o astfel de tentativă ar avea costuri semnificative.
Așadar, ai putea lua în considerare să te orientezi încă de la început în direcția în care vrei să mergi pe termen lung. Asta va ajuta, construind imaginea unei companii stabile. Pe viitor, când afacerea ta va începe să se dezvolte cu adevărat, vei avea o temelie solidă, care să susțină creșterea, iar potențialii clienți te vor privi ca pe o companie, nu ca pe un oarecare vânzător din piață.
Un logo ajută la o identificare mai ușoară a brandului.
Oamenii au nevoie de cât mai multe elemente care să-i ajute să rețină brandul tău. Iar logo-ul este, fără îndoială, unul dintre ele. Un logo adaptat afacerii tale va crește gradul de încredere al oamenilor, în mod inconștient. De asemenea, acesta va creiona o imagine serioasă și profesionistă a companiei.
În plus, sunt atâtea variante și toate sunt extrem de frumoase! În funcție de specificul afacerii, un logo poate fi:
Nu ai nici un motiv real să refuzi profesionalismul conferit de un logo. Acesta va aduce afacerii tale numai beneficii. Când ai nevoie, te putem ajuta cu partea de creare logo. Trebuie doar să ne scrii.