TUTUNGERIILE YANNA
Context
La momentul începerii proiectului, clienții noștri aveau deja o experiență de 15 ani în industria tutunului. Asta înseamnă un bagaj important pentru orice business. Planul a fost să transceadă interacțiunea cu publicul de la nivel de produs la nivel de mindset și experiență. Să devină un brand notoriu și respectat de consumatori.
Provocare
- Pe parcursul analizei, am concluzionat că afacerea se adresează unui public țintă manierat, care pune preț pe valori morale și libertate. Drept urmare, am ales să expunem în identitatea brandului elemente definitorii, care sa transmită mesajul intr-un mod cat mai elocvent.
- Am decis că website-ul trebuie să fie altfel decât orice website românesc din această nișă: Să transmită emoție; să transmită o întreagă stare de spirit. Astfel încât primul lucru care îi întâmpină pe vizitatori, să nu fie produsele, ci starea de spirit transmisă.
Anul
- 2019
Servicii
- Brand naming
- Logo Design
- Website Design
- Administrare Social Media
- Ai un proiect și crezi că te putem ajuta?