JRD AUTOTRUST
Mașini de încredere
Context
Sunt foarte mulți dealeri auto second hand în România, asta e cert. Însă câți dintre ei își doresc cu adevărat să ofere clienților mașini bune, pe care aceștia să se poată baza? Câți dintre ei caută să dezvolte o relație cu clienții lor? Fără să estimăm numărul lor, putem spune cu siguranță că orașul Ploiești găzduiește unul dintre aceștia. Contactul cu dealerul auto poate fi cu adevărat frustrant, întrucât partea de Customer Care în domeniul vânzărilor de autoturisme second hand este una neglijată, dacă nu chiar inexistentă.
Provocare
- Dezvoltarea unui concept S-HD (Second-Hand Dealership), care să reușească să transmită simplu și explicit intenția de a schimba jocul în această piață. Am pornit cu un variante de naming și logo tradiționale, bazate pe forme și culori care să releve misiunea business-ului. Aceea de a oferi oamenilor mașini serioase, pe care aceștia să se poată baza. Mașini de încredere!
- Întreaga identitate vizuală a JRD AUTOTRUST e construită pe ideea de parteneriat cu clientul. Este conceptul care nu caută să îi vândă ceva clientului, ci care caută să dezvolte o relație cu clientul său. Brandul e construit pe o premisă simplă: "Clientul nu este stăpânul nostru. E prietenul nostru și trebuie să-l tratăm ca atare."
Anul
- 2019
Servicii
- Logo Design
- Design Grafic
- Website Design
- Materiale personalizate
- Ai un proiect și crezi că te putem ajuta?